Re: Píndoles de DebianCat

El 8/1/21 a les 9:34, Narcis Garcia ha escrit:
> La iniciativa em sembla ben bona, però no entenc massa bé el
> plantejament de la interfície GitLab.

Jo que em trobo molt còmode escrivint text amb markdown (i és molt fàcil
i rapidíssim d'aprendre) he acabat penjant tot el material que escric en
GitHubs i GitLabs. És tan ràpid i flexible per mantenir una web com
qualsevol wiki. De fet, es podria dir que en el fons és una wiki, o jo
ho faig servir com a tal.

Si per distribuir-lo vull que tingui format bonic llavors enllaço
Gitbook.io a la branca de GitHub a publicar.

Però suposo que una wiki "tradicional" estaria igual de bé.