Re: Píndoles de DebianCat

Hola Roger

> No sé si al salsa han activat la funcionalitat de Gitlab Pages,
> que permet publicar webs estatiques executant un generator de
> contingut des de la pipeline (hugo, mkdocs, gitbook, pelican,
> etc.) per publicar-ne el contingut.

Efectivament, està disponible i diversos equips ho utilitzen per
publicar documentació.

> Estaria bé fer una pipeline que permeti publicar les pindoles
> en un format més accessible, amb buscador, o classificades per
> data de publicació.

T'animes a fer una proposta?

https://wiki.debian.org/Salsa/Doc#Web_page_hosting

Si tens usuari al salsa i et vols estalviar fer una derivació
(fork) de les píndoles per fer la proposta, només cal que ens
diguis quin és el teu usuari i t'afegim com a membre del grup.

> Sino també es pot activar el wiki del projecte, però em sembla
> una solució massa redundant per un repositori de documentació.

El wiki del gitlab és molt limitat. La meva experiència és que
acaba sent molt més pràctic documentar directament al dipòsit de
codi i aprofitar totes les funcionalitats del gitlab.

Salut,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀