Re: Xarxa Wifi

Hauries d'habilitar un ordinador com a punt d'accés Wifi i deshabilitar
el router com a tal.
Pel consum elèctric, tens l'alternativa d'un router amb GNU/Linux (de
tipus WRT) o un microordinador com:
- Raspberry Pi, Orange Pi, Banana Pi
- OLinuXino, Cubieboard

A l'ordinador hi instal·les hostapd amb el qual, apart de poder
autoritzar les entrades per l'adreça MAC* dels usuaris, podries fer
funcionar el servei veient les entrades i fallades de cada moment.
Si aquesta bitàcola la dirigeixes a un fitxer, podries arribar a
utilitzar el mateix fail2ban per a establir quan i com reacciona.

(*) Tingues en compte que un intrús podria arribar a falsejar la seva
MAC, de manera que és més segur MAC + contrasenya.

El 30/8/19 a les 18:21, Jordi ha escrit: