Xarxa Wifi

Bones. Mai m'ha agradat deixar el wifi engegat, però últimament i per
comoditat amb la resta d'habitants de la casa em veig forçat a deixar-
la en marxa.
Estic buscant alguna manera de tenir el control d'accés absolut de la
xarxa i no permetre cap mena d'atac. Ja que el control del router
(movistar) és molt limitat, doncs no queda més que l'ordinador i
debian.
He buscat informació però he trobat molta palla i res prou automatitzat
per la tasca aquesta. Busco alguna cosa semblant a fail2ban però pel
wifi. Voldria tenir una colla de dispositius connectats de forma
inequívoca a la xarxa i cap opció per la resta.
Estic molt perdut ... qualsevol ajuda serà benvinguda. Per cert el
programa kickthemout, no em funciona suposo que per la versió python i
em sembla que requereix massa interacció.

Salutacions

Jordi