Re: Xarxa Wifi

Diria que als routers pots donar accés, si vols, només via adreça MAC. La pega és si tens visitants ocasionals i els vols donar servei també a ells... Si és per dispositius coneguts, jo diria que pot anar bé.

I una altra opció que se m'acut és posar una raspberry o similar, i que et faci de tallafocs, router o el que sigui... A més així pots blocar la publicitat i/o els continguts sensibles per la canalla...

Salutacions,

Joan Cervan

--
Joan <arbocenc@calbasi.net>