Re: OT: Odoo

El 6/7/19 a les 14:18, Joan ha escrit:
> El Sat, 06 Jul 2019 13:29:40 +0200
> cubells <vicent@vcubells.net> va escriure:

> Tot te limitacions... Fins i tot el teu temps :-p Però em refereixo a
> limitacions en el moment actual. Si la versió Community te o no
> limitacions versus la Enterprise  A DIA D'AVUI (no parlo de si tens
> ganes i fas molts mòduls per salvar-les, que això està per veure) es
> pot veure a la llista de features de la Community. I pel que enllaces i
> expliques sembla que hi ha una comunitat molt activa treballant, o
> sigui que dono per bo que no hi siguin.

Anem a veure Joan, encara no entens l'ecosistema odoo.

Odoo no té cap limitació. Des del primer moment, tu tens un odoo 100%
funcional amb tots els mòduls necessaris per funcionar:

https://github.com/OCA/OCB/tree/12.0/addons

Amb això hauries de tenir prou per fel el que vulgues.

Ara bé: si la teva empresa necessita el model 303 ja el tens a la 12.0:
https://github.com/OCA/l10n-spain

però si la teva empresa té exportacions dua tens 3 opcions, doncs com
qualsevol programari lliure,
- o bé fas tu el mòdul,
- o bé instal·les aquest pr : https://github.com/OCA/l10n-spain/pull/1078
- o bé el proves el pr, l'aproves i formarà part d'odoo

> Per cert, tots els enllaços de la portada de communiti als diferents
> sectors donen error 404:
>
> https://odoo-community.org/project/20
>
> Veig deficiència en, per exemple, el Backport Team. T'enlñlacen a un
> repo de githum i ala, dedueix tu com funciona, etc. Podria posar altres
> exemples a on la usabilitat de la web, la comunicació em sembla molt
> millorable. Però son projectes de soft lliure, i els recursos
> (voluntaris son els que son).

Si perquè la pàgina tingui errors dedueixes alguna cosa, malament anem.

L'ajuda és la mateix que té odoo:

https://www.odoo.com/documentation/12.0/

I cada mòdul té el seu howto a github com molts projectes lliures.

> Veig també que les traduccions s'estructuren per països. Això no te
> cap sentit en l'àmbit lingüístic (suposo que el te, i per això es fa,
> en l'àmbit comptable i altres especificacions dels països: sistemes de
> pagament, monedes, adreces...). D'altra banda també donen error 404 els
> enllaços. No dona una sensació gaire robusta, tot plegat :-)

Cada localització s'encarrega que el programari estiga adequat a la
legislació del país.

per exemple: https://github.com/OCA/l10n-spain/tree/12.0/l10n_es_aeat_sii

> Bueno, per això ho parlem... Com et deia abans, la comunicació no és el
> fort de la web de la Community. Això descomptant que l'enllaç que
> trobes primer és el de la versió enterprise, el .com

Em sorprèn que facis afirmacions d'aquest tipus per justificar la teva
animadversió per un projecte que no coneixes. Però bé.

El mateix pots pensar de mi, que sóc massa radical.

> Tot i això, a partir d'ara tindré em compte Odoo... Potser algun dia la
> provo en algun projecte a veure!

Això espero.

La meva idea quan vaig contestar al Papapep era: desmentir el mites que
hi ha al voltant d'odoo/tryton sobre tot que no és lliure.

Informar-vos de les possibilitats que té (tpv,web, etc), amb un
creixement increïble els darrers anys perquè ÉS PROGRAMARI LLIURE.

Informar-vos que té una comunitat molt activa a diferència d'altres
projectes de programari lliure.

I després que cadascú triï el que millor li convingui.

--
Atentament, cubells.