Re: Rendiment de Firefox, Crome i els gestors de pestanyes

2017-07-19, 08:33 (+0200); Joan escriu:
> Hola,
>
> M'he trobat amb molts problemes de rendiment amb Firefox, de ja fa
> temps. I els tinc també si l'obro amb safe mode, sense extensions... No
> sé exactament perquè...
>
> Per sortir del pas, estic usant Chrome, amb el que no tenia cap
> extensió de gestió de les pestanyes, i és això el que us volia demanar
> (a part de saber si algú s'ha trobat amb els problemes de rendiment de
> Firefox i dona com a "normal" que es mengi 1Gb de memòria).

Respecte als problemes amb Firefox... a mi, quan l'obro, sense tenir cap
pàgina oberta, em diu 300MB; a mesura que l'utilitzo l'ús de memòria va
augmentant, i tranquilament pot arribar a 1Gb, o més.  Si vull alliberar
memòria el que faig és tancar-lo i tornar-lo a obrir.  El rendiment no
he trobat que sigui anormal.  De tant en tant trobo alguna pàgina que
dispara l'ús de CPU per sobre del 10% de forma sostinguda, però no crec
que sigui problema del Firefox.