Rendiment de Firefox, Crome i els gestors de pestanyes

Hola,

M'he trobat amb molts problemes de rendiment amb Firefox, de ja fa
temps. I els tinc també si l'obro amb safe mode, sense extensions... No
sé exactament perquè...

Per sortir del pas, estic usant Chrome, amb el que no tenia cap
extensió de gestió de les pestanyes, i és això el que us volia demanar
(a part de saber si algú s'ha trobat amb els problemes de rendiment de
Firefox i dona com a "normal" que es mengi 1Gb de memòria).

El tema de les pestanyes:

Jo acostumo a usar diverses pestanyes (per feina, i també per lleure),
i a Firefox acostumava a arxivar-les en uns contenidors que em
permetien tornar-les a activar quan calgués, amb el que tenia un
sistema àgil d'arxiu, una mena de "buffer temporal de pestanyes".

Valtros, com us ho munteu, amb Chrome?

Merci,

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi