Re: (deb-cat) Convertir Ext4 a Ext4-

Bé, sembla que en tindria prou amb treure la característica
"metadata_csum" de la partició-arrel:

$ sudo tune2fs -O -metadata_csum /dev/sda1
tune2fs 1.43.4 (31-Jan-2017)
Please run e2fsck -f on the filesystem.

Com faig aquesta acció (e2fsck -f) a la partició muntada com a arrel?
* En aquest ordinador no puc arrencar des d'un mitjà extern (CD/USB)
* No trobo manera d'arrencar en mode només-lectura
* He provat a establir a /etc/default/grub:
	GRUB_CMDLINE_LINUX="fsck.repair=yes fsck.mode=force"
	$ sudo update-grub
	Però tot i fer revisió no converteix la característica.

Si faig tot això per una altra partició no muntada:
$ sudo tune2fs -O -metadata_csum /dev/sdaX
$ sudo e2fsck -f /dev/sdaX
El resultat és l'esperat.

El 11/07/17 a les 12:10, Narcis Garcia ha escrit: