(deb-cat) Convertir Ext4 a Ext4-

Estic intentant arrencar un nucli antic a Debian 9, per la qual cosa he
hagut de «desactualitzar» klibc-utils libklibc initramfs-tools
Però ara em trobo que initrd no pot muntar el sistema de fitxers perquè
el format Ext4 de l'instal·lador de Debian9 estableix característiques
que no ho feia Debian9:
64bit metadata_csum

Això és el què arriba a dir el «mount» de initrd:
EXT4-fs (sda1): error loading journal
EXT4-fs (sda1): couldn't mount RDWR because of unsupported optional
features (400)

Algú sap com treure característiques a Ext4 com 64bit i metadata_csum ?

Gràcies.