Re: (deb-cat) sudo as lp (resolt)

El 16/09/16 a les 11:44, Narcis Garcia ha escrit:
> El 16/09/16 a les 10:58, Xavi Drudis Ferran ha escrit:

> Gràcies per l'avís; he reiniciat l'ordinador i, com que la norma de
> /etc/cups/interfaces/* està deshabilitada, no hi ha norma i no hi ha
> permís de res.
> Suposo que el "teardown" símplement havia deshabilitat tota norma, i jo
> tant feliç. L'estrany és que els "restart" o "reload" que havia provat
> no tornés a carregar les normes d'Apparmor.
>
> Això és una bogeria (també per la sintaxi dels perfils Apparmor), quasi
> estic pensant en deshabilitar el perfil complet d'Apparmor per cupsd.
> [...]

Ara si: He afegit aquesta línia a /etc/apparmor.d/local/usr.sbin.cupsd :
  /etc/cups/interfaces/* ux,
He reiniciat l'ordinador, i ara el controlador~script de
/etc/cups/interfaces/ pot fer el què li doni la gana. Ni tan sols em cal
utilitzar el «sudo» per actuar com a un altre usuari.