Re: (deb-cat) sudo as lp

El 16/09/16 a les 10:58, Xavi Drudis Ferran ha escrit:
> El Fri, Sep 16, 2016 at 09:28:34AM +0200, Narcis Garcia deia:

> Però has reiniciat cupsd també ?
>
> Segur que funcionarà quan la màquina reinicii?
> http://wiki.apparmor.net/index.php/FAQ#Controlling_AppArmor
>
> Ës que no en tinc ni idea, però em fa por que el teardown hagi eliminat totes
> les restriccions d'apparmor i el start hagi carregat els perfils per tal que
> _la propera vegada que cupsd s'engigegui_ quedi confinat. Però fins que no
> s'engegui igual està sense cap restricció, no amb el perfil que li has modificat.

> [...]

Gràcies per l'avís; he reiniciat l'ordinador i, com que la norma de
/etc/cups/interfaces/* està deshabilitada, no hi ha norma i no hi ha
permís de res.
Suposo que el "teardown" símplement havia deshabilitat tota norma, i jo
tant feliç. L'estrany és que els "restart" o "reload" que havia provat
no tornés a carregar les normes d'Apparmor.

Això és una bogeria (també per la sintaxi dels perfils Apparmor), quasi
estic pensant en deshabilitar el perfil complet d'Apparmor per cupsd.
Provaré abans si aconsegueixo afegir permisos pel «sudoers» a
/etc/apparmor.d/local/usr.sbin.cupsd