Re: (deb-cat) Dependencies no autoremovibles

Havent vist la bitàcola esmentada per l'Ernest:
/var/log/dpkg.log
Suposo que la dada que hi mancaria encara és un identificador
d'operació, és a dir, per exemple una columna amb número que agrupés les
línies pel fet de pertànyer a una mateixa comanda APT/dpkg

masked enough at lists.debian.org archives.

El 25/07/16 a les 16:39, Narcis Garcia ha escrit: