Re: (deb-cat) Dependencies no autoremovibles

D'acord, gràcies.
Això implica que, a l'hora de provar un paquet, millor em copio la
llista de paquets associats per eliminar-lo després i deixar el sistema
com estava.

masked enough at lists.debian.org archives.

El 15/07/16 a les 10:04, Marcos ha escrit: