Re: Polemica amb la UOC sobre el programari lliure

«si tots els desenvolupadors fossin funcionaris públics...»
Hi ha un símil possible, que són els projectes a l'estil de Freenet, on
hi ha una caixa amb un saldo de diners, i un treballador que declara el
seu salari i segueix la feina mentre el saldo cobreixi aquest salari.

A partir d'aquí semblaria viable que el treballador estigués més
subjecte a «l'encàrrec» que no pas a necessitats tècniques o gustos.

El 15/05/16 a les 21:24, Xavi Drudis Ferran ha escrit: