Re: Comanda su amb parametres diversos

Moltes gràcies Ernest, Eloi i Alex per les respostes, que m'han ajudat a
trobar la solució.
Faig moltes coses amb Shell Scripts, sobretot perquè són directament
executables i portables a un munt de sistemes operatius (fins i tot
Android que ni tan sols és GNU). Els principals inconvenients que  trobo
del llenguatge són que no s'executa amb la velocitat d'un compilat i la
manca de components d'escriptori (GUI).

i «amoreos».

masked enough at lists.debian.org archives.

El 20/03/16 a les 13:08, Ernest Adrogué ha escrit: