Re: [deb-cat] logsave mes net

No em val la pena recompilar, perquè el programet meu el faig servir en
ordinadors recent instal·lats i utilitzant únicament els executables
dels ordinadors nets (en diferents arquitectures);
www.actiu.net/peinddd

Estic optant per processar la bitàcola «bruta» apart, i annexar-la
després a la bitàcola de destinació.

El 10/10/15 a les 13:59, Roger Sicart ha escrit: