Re: [deb-cat] logsave mes net

Bones,

Al codi font del programa original s'escriu la data a l'inici i al final dels logs de la comanda, com tu mostra es al teu email.

El programa està fet en C i es bastant senzill, podries descarregar-lo, esborrar les 4 línies que sobren i recompilarlo, tot i que no se si val la pena...

Apa!

On Saturday, 10 October 2015, Narcis Garcia <informatica@actiu.net> wrote:
El comportament és el mateix.

Gràcies.

El 10/10/15 a les 13:19, Roger Sicart ha escrit:

R. Sicart