Re: [deb-cat] logsave mes net

Uff, he estat utilitzant el logsave però, és clar, aquestes utilitats
externes no són útils a l'hora de cridar funcions del mateix ShellScript.
En aquests casos faig servir:
eval Funció | tee -a bitacola.log

El problema és que quan hi ha canalitzacions (|) només arriba el
resultat de sortida (exit code) de la última comanda (en aquest cas tee)
i no m'entero de si la funció ha resultat en algun error.

Ara estic intentant que cada funció exporti una variable amb el resultat
de sortida, tot i que serà un embolic amb crides concurrents.

El 12/10/15 a les 09:23, Narcis Garcia ha escrit: