Re: [deb-cat] Trobada 2015

Alex Muntada <alexm@caliu.cat> writes:
> Ho dic perquè potser algú es podria endur la impressió equivocada
> que jo voldria fer una xerrada sobre Gnome, per exemple, i no és
> així. L'utilitzo des de fa poc i puc explicar algunes diferències
> que he vist respecte a l'Unity en una conversa informal però poca
> cosa més.

La meva idea de trobada també és de trobar-nos i xerrar de què estem
fent, però de manera informal. Crec que si ho plantegem així ens serà
molt més fàcil anar-ho fent periòdicament, ja que l'organització és més
senzilla (només s'ha de trobar dia/hora i lloc).

Tot i això, si algú vol fer una xerrada, endavant, cap problema.

El que sí que "imposaria" és que cadascun de nosaltres portem alguna
cosa de picar o beure. Quan hi ha teca sempre ve més gent ;-)))

Per cert, el que no hem decidit és l'horari. Un matí + dinar? Tarda? Tot
el dia? Gent de Girona: com ho veieu?

Salut!