Re: llista de correu per a la comunitat de Debian de parla catalana

El 08/10/15 a les 00:34, Simó Albert i Beltran ha escrit:
> Potser si omplim aquesta llista de missatges referents a l'organització
> de trobades pot molestar a gent que només vol estar a aquesta llista per
> resoldre qüestions tècniques.
>
> Em costa posicionar-me perquè no em queda clara la definició d'aquesta
> llista.
>
> A https://lists.debian.org/debian-user-catalan/ diu "Support for Debian
> users that speak Catalan.". No estic segur que l'organització d'una
> trobada es pugui entendre com a donar suport, però si que crec que a la
> trobada es dona suport.

> [...]

Sóc del parer que les normes fan falta quan hi ha problemes per no
seguir-les.

En el cas dels temes de la llista de correu, crec que el tema
d'organitzar una trobada, encara que surti de l'àmbit oficial de la
llista, no comporta cap problema real ni a la pròpia llista ni als seus
lectors. En el pitjor dels casos, a algú qui no li interessi pot
simplement ignorar el fil de conversa.

Per altra banda, tot i que proporcionalment la discussió de la trobada
fa bastant soroll a la llista (més pel baix volum habitual de la resta
de temes que per l'alt d'aquest), considero que no és disruptiu amb la
pròpia llista, en el sentit que res impedeix que missatges de suport en
català siguin llegits i atesos.

Per tot això, crec que encara que "normativament" no correspongui
parlar-ne en aquesta llista, no veig cap problema amb la situació
actual, perquè alhora considero que es tracta d'un fet puntual i
esporàdic. Dit això, si a la pròpia trobada es decideix fer-ne una o
dues l'any, aleshores potser sí que seria convenient establir un canal
alternatiu d'organització i deixar a la llista només les convocatòries.