Re: [deb-cat] Trobada 2015

Narcis Garcia:

> Rescato i actualitzo el recull que vaig fer a l'agost:
>
> PERSONES IMPLICADES:
>
> David Gasa
> 	* Systemd/SysV
> 	* Relació amb altres grups
> Alex Muntada
> 	Gnome
> 	* Fer paquets

Al Dia de la Llibertat del Programari, en David i jo vam estar
comentant que nosaltres només havíem esmentat les darreres coses
en què havíem treballat relacionades amb Debian, no vam proposar
pas fer xerrades sobre això.

Ho dic perquè potser algú es podria endur la impressió equivocada
que jo voldria fer una xerrada sobre Gnome, per exemple, i no és
així. L'utilitzo des de fa poc i puc explicar algunes diferències
que he vist respecte a l'Unity en una conversa informal però poca
cosa més.

Crec que si algú vol fer una xerrada ho hauria de dir obertament,
sobretot si cal buscar projector. Jo no tinc previst fer-ne cap
perquè la meva idea és interessar-me pel que feu la resta, però
si preferiu que fem xerrades també podria fer-ne alguna sobre el
tema dels paquets.

Salut,
Alex