Re: Gestió de documents

Hola Joseba,

Tinc un amic, en Guillem Marpons, que te un projecte (em sembla que encara no és madur) que podria encaixar parcialment amb el que necessites (bàsicament, i explicat en el meu llenguatge: gestió de la informació compartida en grups "militants". Li envio còpia del teu missatge ;-)

Salutacions,

Joan Cervan