Re: OT: viquipedista

El Dimarts, 17 de març de 2015, a les 09:49:40, Eloi va escriure:
> El 16/03/15 a les 21:36, Joan ha escrit:

> A mi no em fiqueu al sac dels viquipedistes, que ja en vaig quedar prou
> escaldat defensant que l'ample de via ibèric no era idea de Franco.

a mi em sembla correcte l'entrada ...

http://ca.wikipedia.org/wiki/Ample_ferroviari_ib%C3%A8ric

i evidentment no va ser Franco ...
Linux User 152692     GPG: 05F4A7A949A2D9AA
Catalonia
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?
A: Top-posting.
Q: What is the most annoying thing in e-mail?