Gestió de documents

aupa,
em presento que encara que porto un temps llegint-vos no ho havia fet :s. Em dic Joseba i ara visc a Iruña (Pamplona), però vaig estar a BCN i vaig participar a col·lectius com kernelpanic o La Quimera.

A Iruña, hi ha l'intenció de presentar a les eleccions al ajuntament la iniciativa ciutadana Aranzadi2015 [0].

Ara mateix s'estan generant força documents i recullin d'altres bandes i está sent una mica caos, ja que com no tenim molta cultura tecnológica, doncs es fa top-posting, no se respecta la netetiqueta ni els fils de les converses, s'envien fitxers a la llista i es perden degut al soroll digital... :).

Així doncs, us voldría demanar ajuda per que comentessiu quin seria un bon software en Debian para la gestió de documents.

Moltes gràcies.

Salut!

[0] http://aranzadi2015.info/