Re: Replica de xarxa despres d'instal·lar

Em serveix més una solució de tipus approx o apt-cacher-ng , tot i que
hi ha d'haver un intermediari d'aquests per cada sortida a internet des
d'on es faci la instal·lació.

El tema del script posterior m'agrada més si aconsegueixo triar la
rèplica tal com es fa amb el DebianInstaller (vull repartir el mirall
que fan servir diferents equips).
Algú sap on són les dades de rèpliques que mostra el DebianInstaller per
preguntar quin mirall vols enregistrar?

El 03/10/15 a les 17:28, Javier Silva ha escrit: