Re: com fer el punt volat '·' en us international?

2014-01-17, 17:03 (+0100); Pedro escriu:
> no em funciona cap opció que comenteu, podeu provar-ho vosaltres? ho
> heu fet amb la variant altgr-intl ?
>
> dono més pautes perquè m'ajudeu:
>
> proveu amb aquests layouts, poseu això a terminal:
> setxkbmap -option grp:shift_caps_toggle "us(altgr-intl),es"
> setxkbmap -option grp:shift_caps_toggle "us,es"
> setxkbmap -option grp:shift_caps_toggle "us(intl),es"
>
> proveu vosaltres amb aquests 3 a veure si alguna us va (a mi no)
>
> podeu alternar amb l' es amb: shift + mayus
>
> i per estabilitzar un altre cop a només "es":
> setxkbmap -layout "es"

Tens raó, el periodcentered només està definit a les variants dvorak i mac.

Com et deia encara et queda l'alternativa de la tecla compose

setxkbmap -option compose:rwin

llavors apretant rwin . - (seqüencialment, no simultàniament) t'hauria de
fer el punt mig.