Re: com fer el punt volat '·' en us international?

no em funciona cap opció que comenteu, podeu provar-ho vosaltres? ho
heu fet amb la variant altgr-intl ?

dono més pautes perquè m'ajudeu:

proveu amb aquests layouts, poseu això a terminal:
setxkbmap -option grp:shift_caps_toggle "us(altgr-intl),es"
setxkbmap -option grp:shift_caps_toggle "us,es"
setxkbmap -option grp:shift_caps_toggle "us(intl),es"

proveu vosaltres amb aquests 3 a veure si alguna us va (a mi no)

podeu alternar amb l' es amb: shift + mayus

i per estabilitzar un altre cop a només "es":
setxkbmap -layout "es"