com fer el punt volat '·' en us international?

Hola,

estic passant-me a us international perquè per programar és molt més
natural, i per què no, els accents i tal sembla que funcionan i no són
excessivament incòmodes.

Concretament, estic fent servir:

setxkbmap -layout "us" -variant "altgr-intl"

que per cert, si algú vol fer switch entre idiomes s'escriu així:
setxkbmap -option grp:shift_caps_toggle "us(altgr-intl),es"

em falta però el '·' que no el trobo. En tot cas, alguna altre variant
que el tingui i no em mantingui més o menys la resta de
configuracions?

    - altgr + aeiou = áéíóú
    - altgr + ` then aeiou = àèìòù
    - altgr + shift + ' then aeiou = äëïöü