Re: Presentació

Gràcies a tots per la rebuda. Eduard, no menteixo quan dic que estic ben oxidat... les coses es van oblidant si no les practiques.

Per cert, he repassat els arxius de la llista de correu i he pogut observar que hi ha vells amics a la llista. M'alegro, espero que pugui venir a la trobada debian que hi haurà enguany i veure-ho's.

Una salutació i bona nit.

El dia 7 gener de 2014 21.25, Eduard Selma <selma@tinet.cat> ha escrit:
El 07/01/14 17:51, Genís Ferrero ha escrit:

Bona tarda,

Diuen que és de ben educat saludar al entrar a un lloc nou.
Doncs això, que m'he subscrit a la llista i volia saludar-vos i
presentar-me.

- Benvingut a la llista, Genís. Mutt, EMACS... crec que estem en presència d'un debianita de gustos clàssics però de primera divisió. Segurament ens podràs ajudar més del que jo et pugui ajudar (simple usuari de Wheezy i Testing, poc procliu a Sid).

La comunitat creix i això és bo per a tothom.

                Cordialment,

                        Eduard Selma.

--
Eduard Selma i Bargalló.