Presentació

Bona tarda,

Diuen que és de ben educat saludar al entrar a un lloc nou.
Doncs això, que m'he subscrit a la llista i volia saludar-vos i presentar-me.

Em dic Genís i sóc de Granollers, ara fa un grapat d'anys que no utilitzava GNU/Linux i pràcticament ni ordinador excepte a la feina. Fa anys m'hi havia dedicat una mica, ara per coses de la vida hi he tornat, o millor dit hi estic tornant.

El darrer cop que vaig fer servir la meva Debian Sid la versió estable era la Sarge crec recordar, ja us en podeu fer una idea del temps transcorregut. Avui però m'he passat un altre cop a la estable que estic molt oxidat, de moment tiro amb un vell pc que he recuperat. Tinc per aquí un Mac iBook G3 que feia servir amb Debian Sid PowerPC antigament, amb la placa mare espatllada... estic mirant de trobar els components per a subsituir-la, si és que ho aconsegueixo ja tindré un grapat de paquets per actualitzar doncs :)

Altres reptes que tinc en ment, tornar a configurar-me el mutt, el gpg i aprèndre a fer anar l'emacs. Ja tinc feina per una bona estona eh? ;)

Per la resta, procuraré aprèndre de vosaltre i si puc ser d'ajuda aquí em teniu.

Salut,

--
Genís Ferrero