Re: Presentació

El 07/01/14 17:51, Genís Ferrero ha escrit:
Bona tarda,

Diuen que és de ben educat saludar al entrar a un lloc nou.
Doncs això, que m'he subscrit a la llista i volia saludar-vos i
presentar-me.

- Benvingut a la llista, Genís. Mutt, EMACS... crec que estem en presència d'un debianita de gustos clàssics però de primera divisió. Segurament ens podràs ajudar més del que jo et pugui ajudar (simple usuari de Wheezy i Testing, poc procliu a Sid).

La comunitat creix i això és bo per a tothom.

		Cordialment,

			Eduard Selma.

--
Eduard Selma i Bargalló.