Re: contrasenyes wifi es guarden en text clar a totes les distribucions

El Dimecres, 1 de gener de 2014, a les 08:46:23, Josep Lladonosa va escriure:
> Malgrat tot, efectivament, podrien desar-les a un anell de claus (d'aquells
> que només entres una contrasenya per a tot).

Jo m'he trobat que a KDE sí que me les desa, però només si configuro les
connexions que no siguin de sistema, és a dir, disponibles tan sols per
l'usuari que la configura.

És a dir, si configuro la connexió només per a un usuari, sí que em desa la
clau d'accés a la cartera de KDE, però no la tinc disponible fins que inicio
una sessió gràfica amb aquest usuari en particular.

Si ha d'estar disponible a nivell de sistema, la clau hauria d'estar
disponible d'alguna altra forma, idòniament en un fitxer de text sota /etc amb
permisos suficientment restringits. No he treballat prou amb NetworkManager
per veure com funciona internament, de fet vaig estar temps esquivant-lo pels
problemes que em va donar en el passat. Per a wpa_supplicant es podia fer...