Re: "The Debian Administrator’s Handbook" actualitzat a Debian 7 Wheezy

Moltes gracies, Alex!

Es la primera vegada que m'atreveixo a escriure a la llista (porto mesos només llegint) i no crec que encara pugui aportar molt, però jo també recomano aquest llibre, tot i estar només disponible en angès (de moment).

Personalment, i mes sent 498 pàgines en anglès, sobre Debian, he preferit descarregar-me la versió PDF, però també la podreu trovar via http (si mireu be els enllaçoS) que Alex ens ha passat) i també en format EPUB i MOBI(pocket) per dispositius mòbils (smartphones, tabletes, eBooks, ... etc) a http://debian-handbook.info/get/now/ (incloent versió castellana per debian 6).

Actualment sembla que l'estan passant al francès ... tenint en compte que la versió anterior la van traduïr també al castellà ... potser d'aquí a un temps, en el mateix link que us passo estarà per debian 7, en anglès, francès, castellà i ... be ... per desgràcia, no crec que el trobem en català ... almenys aquest 2014 ... després ... qui sap? ;-)

Joan Baptista
Barcelona i Reus
joanbaptista@gmail.com
665 245 561