Re: contrasenyes wifi es guarden en text clar a totes les distribucions

Hola,

Gràcies per compartir.

És que... si no guardés les contrasenyes en pla, com les desencriptava per usar-les en les connexions de forma automàtica?

Com que el "món extern" (wifis WEP/WPA) normalment va amb clau plana (llevat de configuracions amb claus privades/públiques i tal), en algun lloc cal desar les contrasenyes.

Malgrat tot, efectivament, podrien desar-les a un anell de claus (d'aquells que només entres una contrasenya per a tot).

Bon any!
Josep