Re: clients de twitter no funcionen

El ds 15 de 06 de 2013 a les 08:46 +0200, en/na ilion1250 va escriure:

> Com que faig servir wheezy, suposo que ja no funcionará més. Intentaré
> buscar als repositoris d'ubuntu alguna versió que funcioni amb la nova
> API y que tingui totes les dependències resoltes.

No, actualitzacions d'aquesta mena són la raó de ser del dipòsit
«wheezy-updates». Mira si el client que no funciona té un bug al
respecte, i sinó, envia'n un per veure si algú fa alguna cosa al
respecte.

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/