engegar 2 escriptoris al inici

bones,
doncs ja estic per fi amb la debian 7, però de mica en mica vull anar
provant un altre entorn d'escriptori, el i3wm.

la cosa és que voldria tenir al ctrl+alt+f7 el gnome i al ctrl+alt+f8 el i3wm.

fa una colla d'anys, amb gnome mateix tenia la opció d'engegar un
altre entorn d'escriptori a f8, però amb la darrera gnome i ja amb
aquesta última ha desaparegut la opció... tampoc recordo exactament
com es dèia el gestor de finestres.

la cosa és que si faig startx -- :1 se m'obre el gdm que tinc obert a
f7, però jo voldria que m'aparegués el menú de login on allà puc
escollir quin entorn d'escriptori utilitzar.

donant-li voltes, he pensat que seria xulo fer que s'engeguin els dos
entorns d'escriptori alhora, a f7 el gnome3 i a f8 el i3wm...

algú em pot orientar una mica per on anar? :P

moltes gràcies :)

- Blackhold
http://marsupi.org
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)