Re: engegar 2 escriptoris al inici

27-05-2013, 18:27 (+0200); Blackhold escriu:
> bones,
> doncs ja estic per fi amb la debian 7, però de mica en mica vull anar
> provant un altre entorn d'escriptori, el i3wm.
>
> la cosa és que voldria tenir al ctrl+alt+f7 el gnome i al ctrl+alt+f8 el i3wm.
>
> fa una colla d'anys, amb gnome mateix tenia la opció d'engegar un
> altre entorn d'escriptori a f8, però amb la darrera gnome i ja amb
> aquesta última ha desaparegut la opció... tampoc recordo exactament
> com es dèia el gestor de finestres.
>
> la cosa és que si faig startx -- :1 se m'obre el gdm que tinc obert a
> [...]

Amb el lightdm, si vols dues pantalles de login l'únic que has de fer és
especificar una cosa així

[Seat:0]
vt=4

[Seat:1]
vt=5

(El vt= és opcional, és el número de terminal virtual.) Et deixa triar el
fitxer de sessió X.  Per cert, hi ha programes que probablement no podràs
obrir als dos llocs alhora, per exemple, l'iceweasel no crec que et deixi.

Salut.