instal·lant debian 7 - problemes amb el framebuffer

bones,
no sé si algú s'hi ha trobat algun cop, em trobo que estic instal·lant
la nova debian però al moment que salta la pantalla d'instal·lació
(just després d'escollir si volem fer instal·lació de text o gràfica),
en qualsevol de les dues opcions la pantalla és il·legible, si faig
control+alt+1-6 es pot veure com es canvien de pantalla.

per altra banda, la instal·lació i la màquina són de 64 bits (la
màquina potser una de les primeres), però un proxmox hi ha entrat
sense problemes.

moltes gràcies!

- Blackhold
http://marsupi.org
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)