Re: Acutalització paquets repositoris

Hola!

El dv 10 de 05 de 2013 a les 06:48 +0200, en/na xavi llista va escriure:
> Hola Jordi,
> merci per la resposta, no en tenia ni idea que els paquets tenien
> prioritats. M'evitarà la "cutrada" que feia amb LMDE de posar i treure
> repositoris cada vegada que volia un paquet d'experimental.
>
> Per cert, no tindràs a veure alguna cosa amb Villahermosa del Río
> (poblet castellonenc)? T'ho comento perquè em consta que hi havia una
> Penya que es deia Penya Golosa.

Villahermosa del Río, el poble de les tres mentides. ;)

Penyagolosa és un dels cims mítics del País Valencià, el cim més alt del
País si no comptem el Calderón, que està al territori castellà
colonitzat d'Ademús.

El nom del meu portàtil ve d'aquí. :)

Jordi

--