Re: Acutalització paquets repositoris

Hola,
moltes gràcies per la resposta. Ara em poso amb /etc/apt/preferences a veure si aconsegueixo el comportament que tenia amb LMDE on manava sempre la versió superior.

Salut,
xavi

El 9 de maig de 2013 13.36, Jordi Mallach <jordi@debian.org> ha escrit:
El dj 09 de 05 de 2013 a les 13:32 +0200, en/na Xavi Llistat va
escriure:
> Concretament, intento instal·lar la versió 0.14.1 de shotwell
> (http://packages.debian.org/experimental/shotwell). Per fer-ho
> actualitzo 'sources.list' amb els següents respositoris:
> Faig a 'apt-get update' i quan instal·lo 'shotwell' sempre se
> m'instal·lar la versió 0.12.3... Sabeu què estic fent malament?

Experimental té per defecte una prioritat més baixa que la resta de
distros. Demana-li a apt-get que t'instal·le la versió d'experimental:

apt-get install -t experimental shotwell

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/