Re: us funciona l'opció nodeadkeys?

2013-12-27, 23:59 (+0100); Joan Montané escriu:
> [...]
> Unicode), és perd la possibilitat de passar el text a latin1 i tampoc és
> segur que el tema estètic millori, ja que això depen de com estigui
> dissenyat el glif ŀ. Jo ho miro com la lligadura "fl" anglesa. Oi que en el
> text introduït no es fa servir? doncs amb la ela geminada tampoc hauríem de
> fer-la servir  Una cosa és la informació, codificada amb zeros i uns, i
> l'altra la presentació. Per a solucionar la presentació no cal que canviem
> la codificació, només cal que ensenyem als tipògrafs com ha de ser el punt

A mi no m'ha convençut mai al 100% el caràcter ŀ, no l'utilitzaria en un
document amb format tipogràfic.  En text pla, que tradicionalment es
representa amb tipus de lletra monoespai, no ho veig fora de lloc.  De fet,
en aquest cas, l'única manera que "ŀl" ocupi el mateix espai que "ll" és amb
el caràcter ŀ.

Però admeto que codificar la ela de 2 maneres diferents no sembla gaire
raonable.  Per cert què vol dir que no és canònicament compatible? Es podria
solucionar movent el caràcter a una altra part de la taula Unicode?

> El punt volat té problemes? sí. Solucionem-los. Però no creem més problemes
> doblant la codificació de la ela geminada. Prou problemes tenim amb els
> usuaris que usen guionets, punts baixos o bales (bullets).

També estàs en contra del guió llarg — i l'elípsis …?  Doncs jo he activat
la tecla compose amb l'únic propòsit de poder escriure aquests símbols...