Re: portàtil linux

Hola,

Avui dia, pel que jo en se, Linux corre a qualsevol portàtil.
Si és un afer de diners la gent de Dell els serveix sense SO i
t'estalvies la llicència.
Només cal trucar a un agent enlloc de  fer la compra per internet i t'ho
arreglen de seguida, ara que
també els pots demanat amb Ubuntu -en sembla-.

Doncs això.
Salutacions.
Pep-lluís.

Al 05/12/12 18:35, En/na Jose ha escrit: