Re: Bug Squashing Party (BSP) ?

Hola

Jo estic seguint ja fa dies aquest fil ponderant si m'apunto, no m'apunto... el cas és que amb tota probabilitat no podré venir el diumenge, donat que el dissabte faig un concert amb un grupillo que tinc i acabarem a tres quarts de quinze, i ja tinc una edat en que un excés es paga al dia següent.

No us perdreu res, ni per no venir al concert ni amb la meva absència de la "party" perquè el meu nivell no passa de classificar les xapes que el Xavier reculli. De totes maneres, estava molt interessat en veure com es fa tot això i de quina manera puc compensar tots els anys que Debian m'ha fet feliç. Seria molt demanar que es publiqués un video, streaming, pdf, dossier, apunts a un tovalló brut... a on sigui, un resum de com es pot contribuir a resoldre bugs?

Gràcies

El 5 de desembre de 2012 13:41, Xavier De Yzaguirre i Maura <xdeyzaguirre@gmail.com> ha escrit:
A mi em podeu aplicar el que ha dit en Robert.
+1

El dimecres 5 de desembre de 2012, Robert Marsellés Fontanet ha escrit:

Hola,

> Evidentement! A més, jo crec que tot plegat està sent una excusa per
> veure'ns les cares ;)

 Únicament puc parlar per mi però els meus coneixements són d'usuari
ras. Opinar sobre si l'acte ha de ser més o menys oficial em supera de
llarg. L'únic que em veig amb cor de fer és

 1) traduir de l'anglès al català/castellà (o a l'inrevés),
 2) fer el que em digui la persona que en sap (fil per randa) i dir-li
si funciona o no usant el meu equip.

 Jo vull anar a la trobada per

 --> conèixer persones amb inquietuds similars,
 --> aprendre/ajudar tant com pugui,
 --> fomentar l'esperit obert de la distribució mitjançant la meva
participació,
 --> passar una bona estona fent quelcom diferent (en comparació amb el
que faig habitualment).

 En resum: "és l'excusa per veure'ns les cares"  + 1

 robert