Re: portàtil linux

El 5 de desembre de 2012 18:35, Jose <zjdiaz9@gmail.com> ha escrit:
El dt 04 de 12 de 2012 a les 19:17 +0100, en/na xavi barreny va
escriure:
> Hola,
> estic interessat en la compra d'un portàtil per un familiar (s'apropa
> Nadal) i voldria que m'orientéssiu amb les marques que són "Linux
> Friendly", sobretot a nivell de drivers.
>
> Gràcies
>
> Xavi

Hola bona tarda

Aquí hi han un parell que munten distros com Ubuntu y l'altre unes
quantes més entre les quals tens Debian 6

https://www.system76.com/laptops/
http://zareason.com/shop/home.php

Una pega que poden tenir els system76 és el teclat... no és espanyol, per tant serà sense ç ni ñ.

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.