Configuració del servidor Apache

Bones,

a la llista de caliu no m'han respòs. Algú si us plau em podria donar un cop
de ma?

Estic fent servir una Debian estable amb un apache 2.2 i m'estic tornant boig
per trobar un parell de coses. M'explico, tinc el homes dels usuaris a:
/home/users/user1.

El que voldria és:

1) que els usuaris que volguessin (i jo com a system aprovés) tinguessin un
directory (p.ex www) on seria la seva pàgina web.

2) que es pogués accedir mitjançant http://server/users/user1, no
http://server/~user1

Amb debian sé que s'ha d'activar el modul Userdir, que s'activa amb a2enmod.

Aleshores, al fitxer del default-site, a la part de virtual host tinc això:

8<-----------------------------------------------------------------
<IfModule mod_userdir.c>
        UserDir disabled
        UserDir enabled leopold.palomo /home/users/leopold.palomo/www
        UserDir disabled pato.donald
        <IfModule mod_rewrite.c>
              RewriteEngine on
              RewriteCond /home/users/$1/www$2 -f [OR]
              RewriteCond /home/users/$1/www$2 -d
              RewriteRule ^/([^/]+)(.*) /home/users/$1/www$2
        </IfModule>
        <Directory /home/users/*/www>
              AllowOverride FileInfo AuthConfig Limit Indexes
              Options MultiViews Indexes SymLinksIfOwnerMatch IncludesNoExec
              <Limit GET POST OPTIONS>
                    Allow from all
                    Order allow,deny
               </Limit>
               <LimitExcept GET POST OPTIONS>
                    Order deny,allow
                    Deny from all
               </LimitExcept>
          </Directory>
</IfModule>

8<-----------------------------------------------------------------

estic flipant una mica, perquè, encara que funciona el rewrite rules de forma
que puc accedir http://server/user1 (i no http://server/~user1)

l'usuari pato.donald, malgrat està disabled, poc accedir al seu www directori.

Tampoc sé com poder posar (afegir) el "users" davant del user.

Aleshores, algú em podria donar un cop de ma per:

1) afegir el "users" davant del user.
2) saber com puc deshabilitat un usuari del UserDir module?

Gràcies,

Leo

--
Linux User 152692     PGP: 0xF944807E