Re: Configuració del servidor Apache

Hola Leopold,

> a la llista de caliu no m'han respòs. Algú si us plau em podria donar un cop
> de ma?
>
> Estic fent servir una Debian estable amb un apache 2.2 i m'estic tornant boig
> per trobar un parell de coses. M'explico, tinc el homes dels usuaris a:
> /home/users/user1.
>
> El que voldria és:
>
> 1) que els usuaris que volguessin (i jo com a system aprovés) tinguessin un
> directory (p.ex www) on seria la seva pàgina web.
>
> 2) que es pogués accedir mitjançant http://server/users/user1, no
> http://server/~user1

si el que vols és tu poder-ho aprovar, per què no «passes» del fitxer de
configuració d'Apache (sempre massa complicat) i crees tu a voluntat els
symlinks a qui tu beneeixis des de /var/www/users/usuari ->
/home/users/usuari/www?

Més simple, fàcil d'entendre i mantenir.  Si un usuari no vols que publiqui,
no li crees el symlink, i llestos.  O em perdo alguna cosa?

Ferran