Re: Em falla el so al flash dels navegadors però no a la resta...

Bones,

ja sé que és un tema vell però potser dono una miqueeta de llum

2011/4/5 joan <calbasi@pangea.org>
No sé si és això, però aquest problema em sona; quan al meu debian engego un video amb so amb el navegador, fins que no surto del navegador, no recupero el so del sistema... una conya, vaja... (m'he acostumat a fer servir un navegador diferent per veure videos i així no haig de tancar el firefox i les 1000 pestanyes ;-) ).

Algú s'hi ha trobat, amb això, i te una sol·lució més raonable?

Doncs fa un parell de mesos feia servir una instal·lació de debian que he vingut actualitzant diria que des de Etch i tenia exactament aquest problema que menciones, ara però amb el "release" d'Squeeze em vaig animar a fer un reinstall (més que res per netejar les "marranades" que hi hagués pogut fer durant aquest temps) i m'he trobat amb la còmoda sorpresa que... el so funciona perfectament en aquest sentit; puc sentir els vídeos en flash mentre es reprodueix una cançó per exemple, així, tampoc em cal tancar el navegador per restaurar el so.
Desconec els detalls en qüestió de paquets i tal però puc provar a fer-hi una ullada quan tingui temps (o potser amb això algú s'anima a veure què és el que passa).

Pd.: encara no he accedit a l'ordinador problemàtic del que us parlava, però crec que la sol·lució de desactivar el so a la bios pot ser la més duradora i senzilla... vorem...
Quant al problema inicial de la segona targeta de so, em vaig trobar amb exactament el mateix problema el cap de setmana passat i no vaig saber solucionar-ho! si trobes la solució hi estic molt interessant en saber-la :$, quan tingui accés a aquell ordinador provaré allò de la bios com han suggerit abans.

Salutacions,
--
Andrés