Re: Em falla el so al flash dels navegadors però no a la resta...

On Monday 04 April 2011 12:33:00 joan wrote:
> Hola,

Bones,

> Jo suposo que el problema del so, per tant, està relacionat amb el
> flash, i que aquest suposo que deu "agafar" la tarja de so per defecte,
> la intel.

També pot estar relacionat amb la mescaldora i que altres programes (el mateix
Gnome o KDE) bloquegin la tarja de so i el reproductor flash no usi la mateixa
mescaldora. És un problema habitual.
Intenta tancar tots els programes que puguis i mira si així funciona el so amb
flash. Si pots deixar només les X en marxa, sense escriptori o un escriptori
minimalista, millor.

No sabria dir-te com solucionar-ho, però pots buscar com configurar el software
mescaldor (Alsa, OSS, PulseAudio...) per flash.

> Salut!

Salut!

--

Marc Olivé