Re: Instal.lar squeeze ?

Jo, a casa, treballo amb l'squeeze amb gnome.
Els discs els gestiono amb lvm i el que he fet fins ara (desprès d'un parell d'ensurts, salvats per tenir home a un segon disc amb lvm) ha estat restringir les actualitzacions per evitar-me disgustos. Ara que l'han posat al congelador, ja estic duent a terme totes les actualitzacions que em proposa i no estic tenint problemes.
El canvi entre el Lenny i l'Squeeze, va ser interessant i crec que si no ho has de fer amb un equip de risc zero, ara ja t'hi pots iniciar.
Salut i que tot et vagi be.

Xavier De Yzaguirre
xdeyzaguirre(at)gmail.com